| Hrek : San Marino I. szabadedzs |   
		
 San Marino I. szabadedzs
  2005.04.22. 14:25 
De la Rosa az len, a Ferrari nem villantott
   Pnteki 1. szabadedzs - San Marino 
Pedro de la Rosa futotta a legjobb krt a San Marin-i Nagydj pnteki els szabadedzsn, megelzve a Toyota tesztpiltjt, Ricardo Zontt. A 3. helyre Jenson Button tornzta fel a BAR-Hondt, annak ellenre megelzve Michael Schumachert, hogy kevs mrt krt tett meg. A Ferrari egyelre nem villantott.  |  
 |  
 |  
| [2005.04.22] A5 | 
  |  
 |  
 |  
| 
 
 
 
  |  
| 
De la Rosa megint az len - nagythat |   Pedro de la Rosa futotta a legjobb krt a San Marin-i Nagydj pnteki els szabadedzsn, megelzve a Toyota tesztpiltjt, Ricardo Zontt. 
Az idny eurpai szakaszt megkezd verseny htvgjn egyelre napos, de viszonylag hvs id fogadta a csapatokat. A vilgbajnoksg jelenlegi nagygyi megkmltk magukat attl, hogy kimenjenek a nyers plyra, s inkbb a tbbiekre bztk a sprgetst - a kt Renault s Jarno Trulli Toyotja csupn kt bejrat krt tett meg. 
 A tempt kzben a Bahreini Nagydj hse, az azta tesztpiltv visszaminstett Pedro de la Rosa diktlta. A spanyol a 45. percben llt az lre 1:21.212-es krvel, m tz perccel ksbb ezt az eredmnyt is tovbb javtotta 1:21.060-ra. A hrek szerint j diffzorral szerelt MP4-20-at Kimi Rikknen a 7., ideiglenes csapattrsa, Alex Wurz pedig a 9. helyre kormnyozta. 
 A 2. Zonta lett a Toyotval, mg mg Jenson Button sorakozott fel. Button mindssze kt mrt krt tett meg, s j ideredmnye, amit Takuma Sato egy 6. helyezssel fejelt meg, felcsillantotta a remnyt az idn eddig kszkd BAR-Honda eltt. 
 A szmukra bevallottan sorsdntnek tartott htvgt nem kezdte kiugran jl a cmvd Ferrari. Michael Schumacher ugyan a 27. percben az lre llt akkor mg szenzcisnak tn, 1:22.858-as krvel, de ezrt szemltomst meg kellett kzdenie, hiszen tbbszr elfkezte magt, s egyszer ki is sodrdott. Rubens Barrichello pedig, akinek a msik gumikeverket kellett volna kiprblnia, az els mrt krben mindjrt a Tamburello kavicsgyban kttt ki - igaz, ksbb folytatni tudta a munkt. 
 A Red Bullnl jelenleg tesztpiltai llst betlt Christian Klien lett az 5., mg htrbb a versenyzknt most debtl Vitantonio Liuzzi egy hajszllal megelzte David Coulthardot. A legjobb nyolc kz, Rikknen s Wurz McLarenjt sztvlasztva mg Nick Heidfeld frt be a Williams-szel. 
 Az egybknt esemnytelen edzsen nem produklt kiugran j eredmnyt a Minardi sem, amely j autjval, a PS05-tel szeretne a Jordan el kerlni. Ez egyelre nem sikerlt nekik, Christijan Albers mintegy 1.8 msodperccel volt lassabb Robert Doornbosnl. 
 
 
|   | 
  | 
Pnteki 1. edzs | 
4. - San Marin-i GP | 
  |   
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  |  
|   | 
  | 
Helyszn: | 
Autodromo Enzo e Dino Ferrari, Imola | 
  |  
|   | 
  | 
Idpont: | 
2005. prilis 22., pntek, 11:00-12:00 (CET) | 
  |  
|   | 
  | 
Plyahossz: | 
4933 m | 
  |  
|   | 
  | 
Idjrs: | 
Szraz (leveg: 13-15 fok, aszfalt: 27-31 fok) | 
  |  
|   | 
  | 
Tavalyi els: | 
M. Schumacher (Ferrari) | 
1:20.084 | 
  | 
  | 
  |  
|   | 
  | 
Krrekord: | 
J. Button (BAR), 2004. | 
1:19.753 | 
  | 
  | 
  |  
  | 
  | 
  |  
|   | 
  | 
Nv | 
  | 
Csapat | 
G | 
Krid | 
Km/ | 
Eltr | 
Elz | 
Kr | 
  |  
  | 
  | 
  |   
| 1. | 
  | 
Pedro de la Rosa | 
SPA | 
McLaren-Mercedes | 
M | 
1:21.060 | 
219.082 | 
 | 
 | 
17 | 
  |  
| 2. | 
  | 
Ricardo Zonta | 
BRA | 
Toyota | 
M | 
1:21.174 | 
218.774 | 
0.114 | 
0.114 | 
21 | 
  |  
| 3. | 
  | 
Jenson Button | 
GBR | 
BAR-Honda | 
M | 
1:21.805 | 
217.087 | 
0.745 | 
0.631 | 
6 | 
  |  
| 4. | 
  | 
Michael Schumacher | 
GER | 
Ferrari | 
B | 
1:22.085 | 
216.346 | 
1.025 | 
0.280 | 
14 | 
  |  
| 5. | 
  | 
Christian Klien | 
AUT | 
Red Bull-Cosworth | 
M | 
1:22.736 | 
214.644 | 
1.676 | 
0.651 | 
20 | 
  |  
| 6. | 
  | 
Takuma Sato | 
JAP | 
BAR-Honda | 
M | 
1:22.945 | 
214.103 | 
1.885 | 
0.209 | 
6 | 
  |  
| 7. | 
  | 
Kimi Rikknen | 
FIN | 
McLaren-Mercedes | 
M | 
1:22.962 | 
214.059 | 
1.902 | 
0.017 | 
5 | 
  |  
| 8. | 
  | 
Nick Heidfeld | 
GER | 
BMW.WilliamsF1 | 
M | 
1:23.086 | 
213.740 | 
2.026 | 
0.124 | 
8 | 
  |  
| 9. | 
  | 
Alex Wurz | 
AUT | 
McLaren-Mercedes | 
M | 
1:23.391 | 
212.958 | 
2.331 | 
0.305 | 
5 | 
  |  
| 10. | 
  | 
Mark Webber | 
AUS | 
BMW.WilliamsF1 | 
M | 
1:23.532 | 
212.599 | 
2.472 | 
0.141 | 
8 | 
  |  
| 11. | 
  | 
Rubens Barrichello | 
BRA | 
Ferrari | 
B | 
1:23.797 | 
211.926 | 
2.737 | 
0.265 | 
10 | 
  |  
| 12. | 
  | 
Vitantonio Liuzzi | 
ITA | 
Red Bull-Cosworth | 
M | 
1:24.052 | 
211.283 | 
2.992 | 
0.255 | 
22 | 
  |  
| 13. | 
  | 
David Coulthard | 
GBR | 
Red Bull-Cosworth | 
M | 
1:24.126 | 
211.098 | 
3.066 | 
0.074 | 
8 | 
  |  
| 14. | 
  | 
Felipe Massa | 
BRA | 
Sauber-Petronas | 
M | 
1:24.175 | 
210.975 | 
3.115 | 
0.049 | 
13 | 
  |  
| 15. | 
  | 
Jacques Villeneuve | 
CAN | 
Sauber-Petronas | 
M | 
1:24.255 | 
210.774 | 
3.195 | 
0.080 | 
8 | 
  |  
| 16. | 
  | 
Narain Karthikeyan | 
IND | 
Jordan-Toyota | 
B | 
1:24.512 | 
210.133 | 
3.452 | 
0.257 | 
18 | 
  |  
| 17. | 
  | 
Tiago Monteiro | 
POR | 
Jordan-Toyota | 
B | 
1:25.257 | 
208.297 | 
4.197 | 
0.745 | 
16 | 
  |  
| 18. | 
  | 
Robert Doornbos | 
NED | 
Jordan-Toyota | 
B | 
1:25.555 | 
207.572 | 
4.495 | 
0.298 | 
26 | 
  |  
| 19. | 
  | 
Ralf Schumacher | 
GER | 
Toyota | 
M | 
1:26.333 | 
205.701 | 
5.273 | 
0.778 | 
4 | 
  |  
| 20. | 
  | 
Christijan Albers | 
NED | 
Minardi-Cosworth | 
B | 
1:27.353 | 
203.299 | 
6.293 | 
1.020 | 
10 | 
  |  
| 21. | 
  | 
Patrick Friesacher | 
AUT | 
Minardi-Cosworth | 
B | 
1:27.411 | 
203.164 | 
6.351 | 
0.058 | 
13 | 
  |  
| 22. | 
  | 
Giancarlo Fisichella | 
ITA | 
Renault | 
M | 
 | 
- | 
 | 
 | 
2 | 
  |  
| 23. | 
  | 
Fernando Alonso | 
SPA | 
Renault | 
M | 
 | 
- | 
 | 
 | 
2 | 
  |  
| 24. | 
  | 
Jarno Trulli | 
ITA | 
Toyota | 
M | 
 | 
- | 
 | 
 | 
1 | 
  |  
  | 
  |  
 | 
  | 
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0233 mp.) |  
  | 
  |  
 | 
  | 
  |  
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  |  
  | 
1:21.060 | 
- (6.351) - | 
1:27.411 | 
  |    |  
  |    | 
  |   
  | 
  | 
  |  
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  |  
|   | 
  | 
| B | 
= Bridgestone,  | 
M | 
= Michelin |    | 
  |  
  | 
  | 
  |  
|   | 
  |    |    |   
	         
		 
	        
	        |