| Hrek : Gyors a Mclaren versenyen! |   
		
 Gyors a Mclaren versenyen!
  2005.04.06. 07:33 
A versenyen gyors, az idmrn javtana a McLaren
   "Tl j" az MP4-20 aerodinamikja 
A Bahreini Nagydj is bizonytotta, hogy mg versenytempja nem ad okot a panaszra, a kvalifikcin nyjtott teljestmnyre kevsb lehet bszke a McLaren. A problma oka az lehet, hogy "tl j" az MP4-20 aerodinamikai kiptse, s nem teszi ki elg nagy erhatsnak a gumikat, amiknek az idmrn gy nincs elg idejk felmelegedni.   |  
 |  
 |  
| [2005.04.05] A5 | 
  |  
 |  
 |  
| 
 
 
 
  |  
| 
Nem eszi elgg a gumikat - nagythat |   A Bahreini Nagydj is bizonytotta, hogy mg versenytempja nem ad okot a panaszra, a kvalifikcin nyjtott teljestmnyre kevsb lehet bszke a McLaren. A problma oka az lehet, hogy "tl j" az MP4-20 aerodinamikai kiptse, s nem teszi ki elg nagy erhatsnak a gumikat, amiknek az idmrn gy nincs elg idejk felmelegedni. Ez ugyan risi elny a versenyen, a kvalifikcin azonban nagy htrnyt jelent. 
Kimi Rikknen s a lapockasrlst szenved Juan-Pablo Montoya helyre beugr Pedro de la Rosa mindssze a 8. s a 9. helyrl vghatott neki a futamnak, a versenyen azonban kivlan helytllva a 3. s az 5. pozciban intettk le ket. Radsul a leggyorsabb kr is a spanyol nevhez fzdik. 
 "Minden versenyen gyzelmi szndkkal indulunk, s az, hogy a futamok msodik felben gyorsak vagyunk, pontosan ugyanarra az okra vezethet vissza, ami miatt az idmrkn szenvednk" - jelentette ki Ron Dennis csapatvezet. 
 "Egyszeren nem vagyunk elg agresszvek a gumikkal, nem tudunk nekik elegend energit tadni a kvalifikcik sorn, emiatt kszkdnk egy kicsit. De ismerjk a problmkat, s meg fogjuk vltoztatni az autt" - bizakodott a brit. 
 A McLaren a korbbi vekben sem tartozott az egykrs kvalifikcis szisztma haszonlvezi kz, az idn pedig slyosbodtak is gondjai: a rajtsorrend kialaktsa most mr kt edzs sszestse sorn zajlik, ezrt lnyegben megduplzdott a csapat htrnya. 
 s mivel az edzsek utn a kocsik a parc fermbe kerlnek, az is lehetetlenn vlik, hogy az angol istll jelentsen eltr belltsokat alkalmazzon az idmrkn s a versenyen. Javthatna a gumi terhelsn a nagyobb zemanyag-mennyissg is, ez azonban nagy htrnyt jelentene a verseny els szakaszban, mialatt az len llk tl nagy elnyt halmoznak fel. 
 "Vilgosan ltjuk, mely terleteken kell fejlesztennk az autn, s azt is tudjuk, hogyan. Szerencsre az jratervezst ignyl elemeknek mr meg is kezdtk a gyrtst. Sajnos azonban ezek nmelyiknek megptse hosszabb idt ignyel, mint ms fontos alkatrszek" - tette hozz Dennis. 
 "Biztosak vagyunk benne, hogy a Spanyol GP-n sokkal ersebbek lesznk, s kt hten bell arra is fny derl, hogy Imolra mekkora elrelpst rhetnk el" - fogalmazott, megemltve, hogy a problmra j megoldst nyjtana az ultra puha Michelin gumikeverk alkalmazsa is. 
 "A gumik fantasztikusak" - szgezte le. "Valban hasznlhattunk volna mg puhbb keverket, s taln hibztunk, amikor ezt nem szorgalmaztuk elgg, de mr egyeztettnk a Michelinnel, s k maximlisan elktelezettek abban, hogy a teljestsk csapataik kvnsgait." 
 Fot: McLaren 
 |   
	         
		 
	        
	        |